නිතර අසනු ලබන ප්රශ්න
ණයක් සඳහා ඉල්ලුම් කරන ආකාරය?
ණයක් සඳහා ඉල්ලුම් කළ යුතු වෙනත් කොන්දේසි?
ණයක් සඳහා අයදුම් කිරීමට වලංගු ජාතික හැඳුනුම්පතක් තිබිය යුතුය.
මගේ පළමු ණය මුදලට වඩා වැඩි මුදලක් ලබා ගැනීමට මට හැකිද?
ඔව්, සාමාන්යයෙන් ඔබ අප සමඟ හොඳ ණය ලකුණු ප්රමාණයක් පවත්වා ගන්නේ නම්, ඔබට පළමු ණය මුදලට වඩා වැඩි ණය මුදලක් ලබා දෙනු ඇත. හොඳ ණය ඉතිහාසයක් පවත්වා ගැනීම සඳහා, නියමිත දින හෝ ඊට පෙර ඔබේ ණය ආපසු ගෙවීමට වග බලා ගත යුතුය.
ඔබ වැඩි වැඩියෙන් ණය ලබාගෙන නියමිත වේලාවට පියවා ගන්නා තරමට වැඩි මුදලක් ඔබට පිරිනැමේ.
ණය අයදුම්පතෙන් මුදල් ලැබීමට කොපමණ කාලයක් ගතවේද?
සාමාන්යයෙන්, ඔබේ ණය මුදල අනුමත වූ පසු, පැය 2 ක් ඇතුළත ඔබේ මුදල් ඔබේ ගිණුමට බැර වේ.
මට තවම මුදල් ලැබී නැත.
ඔබගේ අනුමත ණය ලබා ගැනීමේ අපහසුතාවයක් තිබේනම්, කරුණාකර පහත සදහන් අපගේ පාරිභෝගික උපකාරක මාධ්ය හරහා සම්බන්ධ වන්න.
ඊ-මේල්: [email protected]
ණය පහසුකමක් අයදුම් කිරීමට සුදුසු කම් තිබේද ?
ගනුදෙනුකරුවන් සඳහා OnCredit ආයතනය ණය පහසුකම් සපයන්නේ:
- ශ්රී ලංකාවේ පුරවැසියෙකු
- ශ්රී ලංකාවේ පදිංචි
- වයස අවුරුදු 20 ත් 55 ත් අතර
- දැනට රැකියාවක නියුතු හෝ ස්ථාවර ආදායමක් උපයයි
මට වෙනත් ණයක් ලබා ගත හැකිද?
මම ප්රමාද වී ගෙවන විට යමක් සිදු වේද?
ප්රමාද ගෙවීම් ගාස්තුවක් ඔබෙන් අය කෙරේ
මගේ ණය මුදල ගෙවිය යුත්තේ කවදාද?
අයදුම් කිරීමේ ක්රියාවලියේදී ඔබේ ණය මුදල ගෙවිය යුත්තේ කවදාදැයි ඔබට පරීක්ෂා කළ හැකිය, නැතහොත් අනුමැතිය ලැබීමෙන් පසු ගිවිසුම අමුණා ඇති ඊමේල් පණිවිඩයක් ඔබට ලැබෙනු ඇත. ඔබට එය සොයා ගැනීමට තවමත් ගැටලුවක් තිබේ නම්, විස්තර සඳහා අපගේ දුරකථන මාර්ගයෙන් හෝ සාමාන්ය විද්යුත් තැපෑලෙන් අප වෙත පැමිණිය හැකිය.
ඡායාරූප සත්යාපනය සමත් වන්නේ කෙසේද?
හිතවත් පාරිභෝගිකයා! ඡායාරූප සත්යාපනය පුද්ගලයෙකුගේ අනන්යතාවය හඳුනාගැනීමේ එක් ක්රමයකි. අරමුණ වන්නේ අන් අයගේ පුද්ගලික දත්ත භාවිතා කළ හැකි වංචනික ක්රියාකාරකම් වැළැක්වීමයි.
කරුණාකර පහත උපදෙස් අනුගමනය කරන්න
- ඔබේ මුහුණ පැහැදිලිව පෙනෙන්නට තිබිය යුතුය;
- ජාතික හැඳුනුම්පත එහි ඉදිරිපස පැත්ත අපට පෙනෙන ස්ථානයේ පැහැදිලිව අල්ලා ගන්න;
- වෙනත් වස්තූන් හෝ වෙනත් පුද්ගලයින්ගේ පින්තූර ඇතුලත් නොවිය යුතුය;
- දිලිසීමක් නොතිබිය යුතු අතර පැහැදිලිව දැකගත යුතුය;
- ඔබේ සෙල්ෆි පින්තූරය ගන්නා විට, කරුණාකර කාමරයේ/ අවට ආලෝකය ගැන සැලකිලිමත් වන්න.
පුද්ගලයාගේ අනන්යතාවය සමඟ ලේඛන අනුකූලද යන්න පද්ධතිය ස්වයංක්රීයව පරීක්ෂා කරනු ඇත.
සත්යාපනය අවසන් වූ පසු, ක්රියාවලිය සම්පූර්ණ වූ බවට ඔබට දැනුම් දීමක් ලැබෙනු ඇත.
මට ණය ගෙවිය හැකි ක්රම?
කරුණාකර අපගේ වෙබ් අඩවියේ ණය ආපසු ගෙවීමේ අංශයට පිවිසෙන්න.
මට ණය ඉක්මනින් ගෙවිය හැකිද?
ඔව් ඔබට පුළුවන්, අමතර ගාස්තුවක් අය නොකෙරේ.
මගේ ණය මුදල අනුමත වුවහොත් මට තොරතුරු ලැබෙන්නේ කෙසේද?
OnCredit ණය පහසුකම දැනට රැකියාවක නිරත වී සිටින, ශ්රිලංකාවේ පුරවැසි බවය හිමි සහ ශ්රී ලංකාව තුල පදිංචිය තහවුරු කළහැකි ලිපිනයක් සහිත සියලුම ගනුදෙනුකරුවන් හට ලබා ගත හැක.
ණය මුදල සඳහා ගාස්තු කොපමණ වේද?
ඔබ අයදුම් කිරීමට පෙර අපගේ ණය ගණනය කිරීමේ ආකෘතිය මාර්ගයෙන් ඔබගේ ණය මුදලෙහි සම්පූර්ණ ආපසු ගෙවීමේ ප්රමාණය පරීක්ෂා කර ගත හැක. ඔබ ණයට ගැනීමට කැමති ණය මුදල හා ගෙවීමේ අනුව සේවා ගාස්තුවක් නිර්ණය කෙරේ. ඔබ නියමිත වේලාවට ගෙවීම් කළහොත් වෙනත් ගාස්තු අය නොකෙරේ. ඔබ අයදුම් කිරීමට පෙර ණය ආපසු ගෙවීමේ මුළු මුදලම පරීක්ෂා කරන්න, ඔබට නියමිත වේලාවට ආපසු ගෙවිය හැකි බව විශ්වාසයි නම් පමණක් අයදුම්පත යොමු කරන්න
සමාගම සේවා සපයන්නේ කුමන කලාපවලද?
OnCredit ණය පහසුකම දැනට රැකියාවක නිරත වී සිටින, ශ්රිලංකාවේ පුරවැසි බවය හිමි සහ ශ්රී ලංකාව තුල පදිංචිය තහවුරු කළහැකි ලිපිනයක් සහිත සියලුම ගනුදෙනුකරුවන් හට ලබා ගත හැක.
අවම ගෙවීම් මුදල මා දැන ගන්නේ කෙසේද?
ගෙවිය යුතු අවම මුදල සාකච්ඡ කිරීමට ඔබට අපගේ නියෝජිතයෙකු සම්බන්ධ විය හැකිය.
ගෙවීම් මුදල මා දැන ගන්නේ කෙසේද?
කෙටි පණිවුඩ / විද්යුත් තැපෑල හරහා ඔබ වෙත එවන ලද ගිවිසුමේ ඔබේ ගෙවීම් විස්තර සහ නියමිත දිනයන් ලැයිස්තුගත කර ඇත. ඔබගේ වර්තමාන සක්රීය ණය පිළිබඳ විස්තර අවබෝධ කර ගැනීම සඳහා ඔබට අපගේ වෙබ් අඩවියට පිවිස ඔබේ පුද්ගලික ද්වාරයට පිවිසිය හැකිය. ඔබට තවමත් කොපමණ මුදලක් ගෙවිය යුතුදැයි සොයා ගැනීමට නොහැකි නම්, ඔබට අපගේ සාමාන්ය සේවා අංකයෙන් අපගේ පාරිභෝගික සේවා නියෝජිතයෙකු අමතන්න හෝ අපගේ ණය එකතු කිරීමේ නියෝජිතයින්ගෙන් ඔබට ඇමතුමක් ලැබුණු විට ඒ ගැන විමසන්න.
අප ගැන
ඔන්ක්රෙඩිට් (ප්රයිවට්) ලිමිටඩ් යනු ශ්රී ලංකාවේ නීති යටතේ නිසි පරිදි ලියාපදිංචි කරන ලද සමාගමකි. සමාගමේ ලියාපදිංචි අංකය PV00232746.
මම ණයක් සඳහා ඉල්ලුම් කළ නමුත් කෙටි පණිවුඩ තහවුරු කිරීමේ කේතය ලැබුණේ නැද්ද?
ඔබගේ දුරකථනයට කෙටි පණිවුඩ OTP කේතය නොලැබුනේ නම්, යෙදුම් ක්රියාවලියේදී තවත් කේතයක් ඉල්ලා සිටීමට ඔබට හැකියාව ඇත. ඔබට තවමත් OTP කේතයක් නොලැබුනේ නම්, කරුණාකර ඔබේ අංකය නැවත වරක් පරීක්ෂා කරන්න.
එසේත් විසදුමක් නොලැබුනේ නම් ඔබට උපකාර කිරීමට අප සැදී පැහැදී සිටිමු. පහත සදහන් ඕනෑම මධ්යක් හරහා ඔබට අප හා සම්බන්ධ විය හැක.
ඊ-මේල්: [email protected]
වෙබ් අඩවිය: www.oncredit.lk
දුරකථන අංකය - +94117811555